2013. augusztus 25., vasárnap

GAS Ambrosia újszerű skinny farmer 27-es - Jelenlegi ára: 13 000 Ft

Hibátlan, újszerű GAS Ambrosia skinny csőnadrág, 27-es.  A GAS-tól megszokott kerek popós fazonú csípőnadrág.  Gyönyörű színű és finom puha anyagú. Nagyon kényelmes! Eredetileg tépett a zsebeinél, száralján. Gombos és pici cippzáros.  
Eredeti ára: 27. 000. -Ft volt.
Beleírt méret: Waist 27, L30. Mértem!
Kétszer volt rajtam, már amikor megvettem sejtettem, hogy nagy lesz, de a 26-os akkor még kicsi volt. Azóta vettem egy 26-ost, nagyon imádom.  
Ez az aukció csak a GAS farmerra vonatkozik, az Alpha dzsekit egy másik aukciómban találod! CSAK AJÁNLOTTAN POSTÁZOM!
Személyes átvételre Kispesten a lakcímemen, Gellért-hegyen és Zuglóban munkahelyen van lehetőség!
Nézz körül nálam, ha időd engedi, sok szépet találsz!



Jelenlegi ára: 13 000 Ft

Az aukció vége: 2013-09-14 18:58
. GAS Ambrosia újszerű skinny farmer 27-es - Jelenlegi ára: 13 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése