2013. június 26., szerda

Spezialized Rock Hopper Comp (Individuelle) - Jelenlegi ára: 199 999 Ft

Eladon hőn szeretett Spezialized Rock Hopper Compomat.  
Még nincs két éve, hogy vettem...
Tavaly ősszel pedig eszközöltem pár változtatást, egyedi nyereg, melyre saját magam varrattam egy fehér
marha bőrt, valamint a nyeregcsőre. Kapott egy új markolatot, ami a legfelsőbb kategória és 5 számjegyű volt,
ez egy Ergon GP1. A hátsó kereket átfűzettem Alpina DH külökkel, hogy ne nagyon kelljen centírozni..: -)
A pedálok is le lettek cserélve Schimano kombi pedálokra, tehát bicós cipővel és simával is használható.
De a lényeg, hogy a gyári fékek helyett kapott egy 2012-es Formula Rx-et
180mm-es tárcsával elől és hátul!
Ezzel nincs olyan, hogy ne állj meg időben, kivéve, ha nem húzod be...
30km/h-ról nekem közel 100kg-al kb. 3m kell, ami azt hiszem önmagáért beszél és
pont emiatt a fék, amit a legjobban élvezek a biciklin és nagyon komoly féktávokkal lehet így közlekedni...: -)
a vázra örökélet gari van, tehát az úgy jó, ahogy van, amúgy a Specinek az M4 manipulaited vázáról beszélünk,
amiben 4 fajta anyag van ötvözve (Carbon, Titan, Magnesium, Alu) úgy, hogy minden részében olyan legyen a váz
tulajdonsága, amilyen épp kell, ez a technika nagyon a top.
Váltó: Shimano Slx.
Villa: Rock Shox.
Tettem rá egy VDO bloototh-os többfunkciós kilóméterórát is.
További infókat telefonon 30 2652818.
Vagy mailen a petertornyos kukac gmailpontcom-on...
EGY BIZTOS, ILYEN NEM FOG SZEMBE JÖNNI VELED AZ UTCÁN! : -)



Jelenlegi ára: 199 999 Ft

Az aukció vége: 2013-07-15 11:44
. Spezialized Rock Hopper Comp (Individuelle) - Jelenlegi ára: 199 999 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése